Aktualności

Marka Perla zmienia się na wiosnę. Nowe logo, ten sam smak…

2017-03-13

Marka Perla odświeża swój wizerunek. Opracowaliśmy nową strategię marketingową, co przyczyniło się do zmiany koncepcji komunikacji naszej firmy. Jesteśmy w trakcie wprowadzania szeregu zmian wizerunkowych aby lepiej i efektywniej komunikować się z Wami, naszymi Klientami. W związku z tym przygotowaliśmy nowe logo i zmieniamy całą naszą komunikację wizualną.

Pierwszym widocznym efektem tej pracy jest nowa, odświeżona strona internetowa – w nowej kolorystyce, z ciekawą treścią, z naszymi produktami, z kulinarnymi inspiracjami w postaci oryginalnych przepisów, których bazę będziemy sukcesywnie powiększać.

Rozpoczęliśmy również przygodę z mediami społecznościowymi – zapraszamy przede wszystkim na nasz profil „Perla. Oryginalne przekąski” na facebooku. Chcemy Was poznać lepiej i wymieniać się z Wami pomysłami na oryginalne przekąski na każdą okazję i porę dnia.

Już wkrótce na sklepowych półkach będzie można znaleźć nasze produkty w nowej szacie graficznej.