Perla Polska sp. z o. o. sp. k realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 - Poddziałanie 3.2 Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym.
Operacja obejmuje przeprowadzenie kampanii reklamowej następujących produktów:
- hummus- pasta z ciecierzycy i sezamu "Perla"
- hummus paprykowy - pasta z ciecierzycy i sezamu z marynowaną papryką "Perla"
- hummus pomidorowy- pasta z ciecierzycy i sezamu z marynowanym suszonym pomidorem "Perla"
- ostropest plamisty
Operacja pn. „Promocja produktów wytwarzanych przez grupę producentów (hummus- pasta z ciecierzycy i sezamu "Perla", hummus paprykowy- pasta z ciecierzycy i sezamu z marynowaną papryką "Perla", hummus pomidorowy- pasta z ciecierzycy i sezamu z marynowanym suszonym pomidorem "Perla", ostropest plamisty) oraz upowszechnienie wiedzy o tych produktach i systemie jakości, w ramach którego te produkty zostały wytworzone (System Rolnictwa Ekologicznego)” współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania „Wsparcie działań informacyjnych i promocyjnych realizowanych przez grupy producentów na rynku wewnętrznym” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
CEL REALIZACJI OPERACJI:
Promocja produktów wytwarzanych przez grupę producentów (hummus- pasta z ciecierzycy i sezamu "Perla", hummus paprykowy- pasta z ciecierzycy i sezamu z marynowaną papryką "Perla", hummus pomidorowy- pasta z ciecierzycy i sezamu z marynowanym suszonym pomidorem "Perla", ostropest plamisty) oraz upowszechnienie wiedzy o tych produktach i systemie jakości, w ramach którego te produkty zostały wytworzone (System Rolnictwa Ekologicznego)."
PLANOWANE EFEKTY KAMPANII
Zwiększenie rozpoznawalności produktów (hummus- pasta z ciecierzycy i sezamu "Perla", hummus paprykowy- pasta z ciecierzycy i sezamu z marynowaną papryką "Perla", hummus pomidorowy- pasta z ciecierzycy i sezamu z marynowanym suszonym pomidorem "Perla", ostropest plamisty). Upowszechnienie wiedzy o tych produktach i systemie jakości, w ramach którego te produkty zostały wytworzone (system rolnictwa ekologicznego). Dotarcie do konsumenta w celu zwiększenia wiedzy w zakresie wysokojakościowej produkcji, a tym samym wzrost popytu na te produkty. Powinno to zapewnić zbyt tych produktów, a co za tym idzie podstawę do zwiększenia produkcji. Różne formy reklamy będą się wzajemnie uzupełniać, co pozwoli na dotarcie do dużej grupy osób. Każda z osób będzie miała możliwość zetknięcia się z różnymi rodzajami reklamy, co zdecydowanie wpłynie na zwiększenie intensywności przekazu reklamowego.